Wednesday, August 26, 2009

tiba..

i cant sleep...i dono why...klu bilang mo tunggu sahur...mmg aku dak posa..klu bilang aku tidur siang mmg tidak..sebab ulang ali kk-papar...dak tauk la..tetiba teringat arwah kak nur....lagi sebulan genap setahun kak nur pergi..rindunya!!!! time kak nur n winna ada d ums..senang gila beurusan...ada papa just call winna..ada papa just call kak nur....ingat lagi kali terakhir jumpa kak nur sebelum dia "PERGI"...aku hantar msg untuk mintak pengasahan ic segala...


aku : salam kak nur...bz ka??? shana mo p opis kak nur mintak pengesahan ble..nnt biar aku yang cok kak nur sign jak..(yakin jak pjg lebar..)

kak nur : datang la dek..kak nur masi d opis....

sampai jak d opis kak nur...aku turun dari kereta.. then kak nur jenguk d luar..almaklumla takut salam masuk opis...kwkekwe...pastuh aku dak nampak uda kak nur uda...rindu gila dgn kak nur...sgt rindu...dia baik...dak pernah pun sakitkan hati orang..never on me!!! n sporting gila...tiba2 malam ni aku teringat dia...kebetulan tgh surf aku pun trus ke blog nya...Ya Allah..besday kak nur baru jak berlalu..huhu..miss her so much..semoha dia d tempatkan dgn orang2 yang iman..amien...

No comments:

 
shana_ku. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino