Sunday, August 30, 2009

kemana???


haha..semalam atas permintaan misteri itu..aku..zul n zam terpaksa pulang ke papar....aku ble jak drive..tp dalam kondisi aku yang x stabil akibat melayari internet sampai pukul 4..aku terpaksa hire 1 drive agar aku ble bertidur-tiduran d kereta...huhu..perjalanan kamu start pukul 7.30pg..segalanya selesai dalam pukul 12.40 n going back kk again...samapi d kk.tidak lagi terasa untuk trus pulang ke ums..mengambil keputusan untk tgk wayang????

wah!!!tgk wayang..yeah!!! district 9..ok ..empat bintang...1st scene..agak memboringkan...ok tipu..actually sgt memboringkan..last2..cerita makin best...abes jak semua tuh..kamu pulang....

terasa tidak lagi ingin berehat...call zuera..zuera...jom p bazar ip(indah permai)...zuera.... pun iya2 jak...lupa untuk pesan dgn dia supaya bawa kembarnya farihah..nnt dia mejjok plak..kwkekw..okk....dalam jam 5 kami gerak ke ip..mujur la jalan tidak jam..mmg la ari sabtu ngok...kwekkwe..ok setelah membeli stuff untuk buka puasa..dan berlagak seperti orang berpuasa...kami pulang...n berbuka dan masi lagi berlagak macam orang puasa....dan tidur..ups....ada juak p dating semalam...dating????errrrkkkkk.....

No comments:

 
shana_ku. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino