Thursday, August 27, 2009


gambar ini tiada kena mengena yang hidup atau yang sudah meninggal dunia..:P


dak rugi rasanya aku bangun seawal 8.50am semata2 mau menghantar baju ke dobi..semata2 mo memphotopy lesson yang perlu d hantar 4 sept..semata2 berjumpa dgn lecturer yang aku tunggu dari pagi kemaren..semuanya semata2...dan hari ini semuanya telah selesai...Alhamdulillah...syukur ku ya Allah...ok...betul..betul..ketiadaan mereka2 yang sgt memberi ku inspirasi..sgt memberiku segalanya membuatkan ku sunyi..aku sunyi ketiadaan mereka...dila...bell...faz...lyn..bibi,...haha...mmg dorang la yang membimbing aku..bimbing???..yeah betul bimbing...huhuh...dila..terasa betul kehilanganya d bulan puasa ni...3 thun menjadi rumetnya...3 tahun jugakberpuasa bersama dia...wpun muda setahun dari aku..tp dia treat aku macam adik plak....apa yang salah d betulkan....aku?? apa yang dia buat salah..aku salahkan lagi..wakakak....bila tiba ramadhan..even budak ni dak biasa bersahur...bila hidup bersama aku dia kena bangun untuk kejutkan jugak aku bersahur..sebab aku wajib bersahur...i mean sgt wajib bersahur...huhu...bell....ingat bila kata2nya yang sgt melawakkan...terik=teriak...boria=bohsia...sekeh=selekeh..ulang alik = ulang ulik..yang paling tidak tahan...malu2 kucing = malu2 ayam..wakaka....rindu....rindu betul..tuh la shana...lain kali cari kawan yang amek program 4 tahun punya....kawan ko semua tiga tahun..sekrang ko yang gigit jari cari kawan...kwekkwe...i have my own reason y...


ini gambar rumet2 aku yang akan konvo..october will meet the,,mmmiss..misss...miss...



result yang tidak seberapa...

uda menjadi rutin setiap sem aku akan msg sir william taylor yang mmg banyak bantu aku pasal buat asignment..aku tau..kerja dia sgt strick...tp tidak lokek bagi markan....okok..teruskan dgn apa yang aku msg.."sir..andi here..thanx gage an A- for syntaz..." aku mmg menunggu dia reply immediate..tp kecewa..malam selepas berbuka rupanya dia reply juga..."well..it was ur work"....ingin ku balas smsnya tp calling from my tummy lebih kuat dari mash itu...kwkekwe.


ah..aku mula risau result sem ini punya..bila ku ingat2 balik..result sem lalu yang hanya 3.21...sem sebelumnya plak 3.45...wah..semakin menurun....tidak begitu hebat untuk untuk d heboh...semi ni berapa plak agaknya ya,...hopefully meningkat dan terus menaik....ingat lagi masa 1st sem....mungkin sebab kejutan budaya..d tambah dgn duit yang tebal terlipat d dalam purse berkaler merah jambu..teruja sgt sampaistudy d abaikan..ingat lagi time tuh..sanggup sponsor kakak ke kk untuk teman aku buat pendaftaran U...gosh....seminggu tanggungan ke kakak..ok lucu...bila seruan dari bapak suh pulang aku mula risau menjalankan hidup sendiri di kampus...homesick ka???tidak2..tidak..aku segera mencari bf wpun aku ada bf d tawau...hahhaa....ok jujur..dan sagt jujur....

No comments:

 
shana_ku. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino