Saturday, August 8, 2009

penat...geram...segalanya



ok....sila lihat gambar d atas...

ok listen..im just coming back from lawas...lawas was my destination 4this week....using a 66o produa kancil...finally im in lawas..welcome...after extra class...directly go 2 pasar...buy something for my stomach....fuh....ok...without changing ma shirt...trus p lawas... our journey for today took 6 hours....yeahhh...im home on 7pm...if im not mistaken..ok..sampai bilik kemas semua stuff yang ku jadikan bekl perjalanan..shower...basuh rambut....n pray..honestly..

talking about pray...gurl!!1..u not a kids anymore..if u dont get u pray...im okey with it..thats ur problem..but pls respect with people who want to do so...tlg hidup bermasyarakat...dak kan la lima kali sehari aku kena tegur 'tolong kecikkan volume tv'... ataupun..'tlg perlahankan suara'...remote jelas berada d tangn anda...pls..take ur responsible...buat benda sepatutnya d buat... ok....( n3 ini bukan untuk show off..tp untuk kejasama..erk...yaka kerjasama??)

ok...last 2 3 days...ma mom sent baju kurung yang d jahitkan olehnya sendiri untuk aku...aku just beli d jekel..then ask her jaitkan untuk aku....aku bagi 65% muat untuk aku...alamak..tipu...sebenarnya ada masalh teknikal dgn baju tuh...tp syukur..sapa mo jait pree oo...


No comments:

 
shana_ku. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino