Sunday, August 23, 2009

ok...aku penat..aku d kk...buakn sebab drive..sebab aku dak posa..baru posa kedua uda bocor....tp ok gak...dak payahla ku pikir sahurku klu d ums ni...kwkekwe..
ok..cuti budak sekolah sedang berjalan...aku harap apa yang merunsingkan aku buat beberapa hari ni akan terlerai..jgn la benda ni betul2 berlaku....aku mohon apa yang pernah menjadi milikku d pulangkan dgn segera..i have a lot work to do on that thing..plz..ya Allah...bukakanlah pintu hatinya untuk memulangkannya kembali padaku.... buat masa ni aku hanya mampu terduduk merenung what will happen on future..2moro..meet lecturer...tepaksa mintak hard copy dari dia..mohon dia jg berlembut hati untuk pinjamkan aku...huhuhuok..

dak da mud..daaa...

No comments:

 
shana_ku. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino