Thursday, August 13, 2009



ok..semalam (kemaren) ni la yang aku buat....huuh...kan every weednesday aku aku free...so ini la yang aku buat bersama kelas 1A..apa yang ku mau pertandian kelas berhias ni kami menang..aku sebagai incharge (mula perasan..maka bukan guru kelas pun) akan menang....kwkekwke.......ini la hasilnya..huhu..penat yang tidak tehingga bertungkus lumus untuk mereka...
____________________________________________________________________
ok aku ada around 30 minutes to prepare..im going for my observation for this day..sao damn...aku risau bukan apa..aku risau sebab aku dak risau pun..apala petandanya tuh ya...huh..ok o not..scarry...k la...ari ni aku mengajar wh question... hope ma students will enjoy every moment with this....



No comments:

 
shana_ku. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino