Saturday, February 27, 2010

truth-ness...



when i say i really have a lot work to do..yes!!!! im totally mean it...just this morning...see...see..my assignment is q-ing up...have to submit these three by next week....where is another 1...kehekhe...still in progress....my mood tgh waiting untk datang... cari source untuk jawab soalan..besides, next week juga ada midterm yang berjejeran...hurm..sebab tuh rajin meminjam lappy teman yang selalu manjakan i..kehkhehe..terima kasih (banyak entry saya bersykur)... ok lah..cari mood sulu sebab nak sambung buat kerja..mesti sambung....

sebenarnya, saya tak tidur semalam...buat asggnment sebab tak nak rugi masa sepnjang lappy pinjaman ini bersama saya...maaf, saya explore separuh lagu2 d dalam..semalam saya menari di atas katil...i mean katil kawan dak katil saya untuk mencari ood buat kerja, finally, midd itu datang selepas subuh..ok masa untuk berubah kepada power ranger merah jambu!!!!

No comments:

 
shana_ku. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino