Thursday, February 4, 2010

saya demam..

saya telah disahkan demam....ah tetiba dak da mood...oklah.. gambar d atas membuatkan i sembuh bila dapat makanan dan minuman kegemaran. terima kasih buat jejaka yang concern ini..demam i tak buat2..memang badan lemah, tak bermaya...tp selera makan semakin tinggi bila i demam..tp i memilih..kehhke terima kasih ya...terkejut dapat jus sebesar ini...
ini gambar icecream td..kelas start kami terus keluar p bli benda ni..perlukan ini sangat2..badan panas dan lemah..perlukan benda sejuk..tp jgn risau, sebaik sahaja kami masuk soalan yang d berikan kami dapat jawab..mmgh pelajar yang pintar...

ini gambar kemaren la...!

sedih, sakit saya tak baik lagi..dan saya tidak tahan...









hari ini saya mendapati saya telah demam..

No comments:

 
shana_ku. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino