Monday, February 22, 2010

lelaki idaman...

masa chat dgn my girlfriend tadi, tetiba masuk topik..lelaki pilihan (tajuk yang saya buat sendiri tau)..ok lah..setelah berdiskusi..saya telah membuat kesimpulan bahawa lelaki idaman saya seperti ini....

  1. secara fizikalnya tak semestinya yang tinggi sebab saya tak suka pakai high hill...(tipu! saya ada hill 4 inchs)
  2. romantik....ya saya mau yang romantik ketika makan dan ketika private matter...tp bila dalam kereta kami akan ketawa sebesar2 dan sekuat2 alam untuk berhibur...
  3. tidak begitu selekeh..tp mau yang simple..bersih, kemas dan WANGI!
  4. berharap dapat lelaki yang bukan heavy smoker sebab rambut saya akan berbau..saya tidak begitu rajin untuk mencuci rambut saya setiap hari..(jd setiap hari kena jumpa saya)..
  5. boleh consider dengan kemahuan saya yang tinggi dan citarasa saya yang kadang2 membuat hati lelaki ini rasa meluat...
  6. be prepare everything,..bukan mau yang sempurna..tetapi tahu apa plan b bila plan A tidak berjaya...
  7. wpun sebenarnya pasangan adalah untuk melengkapi satu sama lain, tp saya tidak akan remind u for twice...u guys kena concern what was i said and what was i want...
  8. kamu akan membenarkan saya menang setiap kali ada isu yang di argue...
  9. menepati janji (Sebab saya akan ingat janji yang kamu katakan wpun sudah berusia dua tahun), menepati masa dan tidak merimaskan.
  10. tidak berkira wang ringgit, masa dan tenaga untuk saya..sebab one day i will pay back= more than u gave me!
  11. once kamu membuat silap! there is NO SECOND CHANCE FOR U
READY for next rule dude...!

1 comment:

pie said...

ahaha...ada jugak begini ya...

 
shana_ku. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino