Thursday, February 11, 2010

owh! sejak kebelakangan ini

sejak kebelakangan ini, entry saya asyik berunsurkan keluhan, renungan, rupanya..tidak mahu lepas ini...owh..bukan..hanya ingin berkongsi rasa yang tidak puas hati. hanyak mampu menyedari nothing is perfect harus beringat..bukan! bukan!... CNY will coming too soon, semalam pagi gaya street pun uda banyak acara, barang peberet d jual dgn harga yang sagt murah! (tak paham berapa harga barang bila aku cakap murah) terbangun bila penyakit ini datang menyebabkan aku seperti ulat bulu yang tidak boleh tenang, hanya menahan perit..jiran sebelah hanya mampu melihat..ah komplen! komplen! ..baiklah..saya harus melangkah pergi..pagi ini saya akan present..tidak banyak, kenapa kali ini tidak gementar..uda biasa...no! malas mau fikir..ok la..selamat beradu dunia!

No comments:

 
shana_ku. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino