Sunday, July 19, 2009

waht a tired day..but fun..


after(hp kena cas... so dak da camere)and before (saja kasi muka dak sesusai)

aku gerak p kk jumat malam dgn kawan aku...so aku suh dia drive agar aku ble tido spjg journey..ceh!!! journey dak sampai pun satu jam..kwkekwe...

sabtu pg aku da bangun p cari makan...keta sure aku park jak..aku jalan guna" keta" lain..neh...yang ptg breakfast dulu..lapar..

sabtu ptg...tetiba aku rasa rambutku bebetul mo kena repair or neeed to do something...ok. word 'tetiba' tuh aku tipu..padahal..aku dak pikir bendai ni a month ago...so...ini la masanya...dari jam 2 sampai jam 5.20 aku repair rambutku..ok tipu lagi....aku curl rambut baru...nah...sorry mom...i have 2 do dat..fuh...

sabtu malam..dgn rambut yang agak berbau ubat curl tuh..dgn dak segan silu aku p tgk wayang..Transformer...ble2 la ceritanya...uieh..ble???..mmg siok..wpun lambat sedikit..tp aiu tunaikan janji dgn 'kawan' aku tengok sesama..uiseh...

ok..ahad..pagi..going back 2 papar with him...hurm...then park keta...'mom' ajak plak p sepitang..ok aku ikut..wpun penat betul...sampai sepitang...kunun mo p pantai..tp ribut yang sedikit kuat..sampai aku tgk plstik terbang samapi ke kereta..nah!!!..then pg makan sate...fuh.....makan sattay mo dkt rm100 d buatnya...bulum masuk goreng pisang n popia...ini barulah makan....then..dalam pukul 5 pulang..

OMG!!!! aku lupa do something 4 2moro...donlod script....now in progress...damn..blenya ku lupa...apa2 pun ....gud luck for 2moro....then...

sekolah.....????,.....LM???..oh now..im tryin' to bring my pembaris besi ke kelas dan sedikit saja menakutkan student..oh no..god...plx dont let me use it untuk my students punya kulit...n now...apa lagi..now im also tryin; to use bulu ayam untuk ketuk2 meja...oh my!!! macam mak tiri....kehkehke...well...i know what im doin'..dont worry...

No comments:

 
shana_ku. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino