Monday, July 20, 2009

monday..a day for today...


gambar ni gap peraluhan kelas..aku tgh tunggu student kelas lain plak yang dtg...

ceh...this morning..mmg aku target ari ni lecturer aku dtg..tp dak juak...dari jumat lagi ku tunggu...tp...dak juak sampai2...esok mengkalik ya...amin...

2day d sekolah...mmg penat..aku penat student pun mmg penat....ya la..kelas aku after rehat..pastuh ari ni students aku ada pj lagi..apa lagi..aku kenala bercerita...kelentong sana..kelentong sini..ok tipu...cerita betul punya...kwkekwke..

evening..sambut besday rumet d kfc papar...selain kfc sini manada lagi yang mo d makan...huhuh..jd mmg kfc jak la target..happi besday zam...


done...in this nite..aku bersama rumet2 aku yang mmg bengang berabisan ni buat face mask secara manual..kulit telur n tisu..berjaya!!!! and im glad muka dah kembali teratur..ceh..tipu...baru sekali pakek...huhuh...ok ok..time to go.. cheers!!!




No comments:

 
shana_ku. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino