Tuesday, July 28, 2009

not in da mood...




ha....ni gambar aku pun dak tau napa ku upload..kali ter apload...kekwekwkek



ok..ini adalah pemandu yang mempunya lesen dalam apa jenis kereta sahaja..semua ble d bawak..kecuali plane n train...c shana bai ni...jalan dgn kebenaran bapak untuk mengambil c ulak (baju merah)...


ok..not in da mood..kwkekwke...now aku d sekolah uda..mengadap buku rancangan pengajaran harian..actually bagi aku bukan rancangan,...mungkin laporan..kwekkwe..okok..

last weekend..aku bersama keluarga sebelah aku..mengahdiri perkahwinan abg poji...huhuh..nice..kawen d dewan KDC Penampang..ok..dewan besar yang sgt besar..i dono what its for...1dt time p kawen kuarga sendiri yang berkahwen dgn orang kadazan..ok tutup cerita....

ok..menjadi satu kelasalan mengambil gambar anak murid tanpa kebenaran..tp aku percaya..mereka akan bangga..gambar dorang masuk dalam blognya..hahhaa...


cerita sekolah..yang ni baru not in da mood....dak tau napa..apa sebab dan mengapa..aku bebetul dak da mood untuk aku mengajar...kalaulah observer aku datang time gini..mmg hancus la aku....mungkin hormomku ketika datang bulan ini melonjak naik...huhuh...sgt melonjak....nasib aku punya student sgt behave ketika ini...and dorang bagi kerja sama yang jitu...mana dak..murid mana yang dak takut klu cikgu bahasa inggeris p kelas bawak pembaris besi and bulu ayam...kwkekwe..im teacher shana..ramai yang dak menyangka dan dak pecaya aku akan jd teacher yang garang,,,tp itula hakikat..kekrkker...

ok..sepanjang period banyak la yang aku dapat..my lappy adaptor mmg rusak!!!! oh no..aku kena cari duit RM189 untuk bli adaptor baru..now im using ZUL punya adapter...erkk...sejak bila plak aku beranikan diri masukkan nama itu ke dalam blog aku...huhuh...WTF...okok..

apa2 pun enjoy!!!

No comments:

 
shana_ku. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino