Friday, July 24, 2009

ok babe..now aku d uma aunty besama laptop...n tenet ku yang uda lama..uiseh...pinjam...ari ni ada reflection for our practical teacher..dan dgn bangganya...aku hanya berseluar jeans and betshirt jak..dan kebanyakan orang dengan bangga memakai baju ala2 cikgu ni..kwekwke..tau2..cikgu2 and teacher2..aku apa kisah..aku pakau jeans pun bukan dorang kena bayar dgn aku..aku pakai tshirt pun bukan aku duduk satu kerusi dgn dorang..kwkekw...

ok1..leaps p meeting tuh..makan la juak d alamesra..aku lupa plak nama restoran tuh...makan berempat brsama ibrahim...vet an aisyah..kwkekwe..maka minggu2 turun kk pun jumpa dia...betrep lain mcm lama dak jumpa..ok..

malam plak aku call cousin aku pulang uma aunty sesama..kwkekwe...so dak juak la sunyi2...ok..tetiba hilang mud..bye!!!

No comments:

 
shana_ku. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino