Thursday, July 30, 2009

jalan2..




ok..start wif 2day..aku kena observe...suppose on 2moro...but..event besok menyebabkan aku punya observation d awalkan hari ni...owh gosh!!! bukan aku dak bersedia..cuma besok lesson plan aku baik punya aku plan...no!!!! so aku kena upgreat aku punya abm,....call mamak..mintak doakan..n call winna...also mintak doakan...done!!! semuanya berjalan lancar.....syukur!!!!! all comments is positive..hopefully mark aku semakin tinggi...

ok.lepas observation aku lega gila...yalah...tetiba jak kan..seperti ingin meraikan kebebasan aku..ok tipu..bukan bebas..ada dua kali lagi observe....tp who care..i did my job well...i knew it!!!....ok ptg td ..aku...kak norek...kak idaura n kak g n zam pergilah makan d retoran 'pizza Pah'.. sempat kami menemubual pemilik kedai tuh....lagi dua hari kedai tuh dak berusia sebulan..ok luda aku mo p laik...kwkekwke..pastuh kami bejalan p jembatan yang mmg cantiik d papar rasanya...kwkekw..ok tetiba dakda mood mo blogging ni..enjoy...

No comments:

 
shana_ku. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino