Wednesday, January 13, 2010

bila anda menjadi begitu comel d mata mereka..

tau tak bila anda begitu comel d mata mereka bila kita berkawan dgn seseorang dgn ikhlas..(ikhlas bermaksud jujur,setia,hati bersih tanpa ada sebarang maksud)..okay2..saja mau show off yang kau ada banyak hadiah!!!..bukan..mungkin sebab ianya berlaku dalam 1 masa yang sama..atau mungkin juga hutang lama uang telah d janjikan kini baru terlerai..haha..rasa kau!



Align Center
okay, saat ni aku terbangun kira2 dua jam yang lalu, mata sebam, demam, sore throats, hingus dah berkurang mungkin kesan makan ais..oaky2...baru abes re-write nota yang 2 minggu d kumpul....i

muka comel bila saya kena ke hp center untuk my baby!! still my baby ka?? no! not anymore!!! may baby tak akan habiskan duit saya untuk fix yang kadang2 ble saya berfikiran logik untuk membeli baby baru....damn! macam mana aku mau buat kerja sem ni, dugaan lagi ka?

yang ni bila kita bercerita pasal comel, eh ini gambar apa?? ok ok..rupanya masi ada yang gembira untk aku mendapat kejayaan yang mmg cemerlang dalam sem lepas (topik tak pernah abes)..ok ok..terima kasi buat zul hadiahnya..aku tau kau baca! terima kasi atas concern yang d berikan..(aku tau ko tau apa yang aku mau!) ..ada lagi??


ha ini plak? uish doremon,..aku msg lona aku dapat hadiah doremom, trus call 3g dgn aku..kentara sungguh kejelesennya..tp tak pa, klu aku upload gmabar teletubies dalam fb ni..compom next week aku dapat 'Lala' haha..muka kau macam tetetubies ka?..haha...ok...ini hadiah 2 weeks before my besday!! tak. tak bermaksud apa2 pun..just besday gift..he knew it..i knew it..

No comments:

 
shana_ku. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino