Sunday, November 29, 2009

rayaku dah tiba..

eh..hye..aiseh..macam ada orang baca kan..kkhahkahka..ok cerita raya kurban hari ini..jeng2..aku mula dari setat aku bangun..6.54...mama da ready mo p solat..aku bangun lalu menuruni tagga..ok tanya mama apa yang perlu d buat..mama cakap okay..ble kemas ruang tamu,sapu luar,..tp aku buat extra kerja kemas dapur sekali..aiseh..yayay shana...ko jugak la rajin....tak..sebab pernah ingat satu ketika raya..mama pg solat raya dan kami masih lagi tidur..mengamuk mama kami..haha..tp sekrang tidak lagi.pasal kami tidak akan berkerja klu bapa kami ada d rumah...kenapa??itulah rahsianya...

ok ni raya kami selepas mandi d pagi raya.i dono..mmmg everytime raya tak pakai baju raya..tp kami pakai baju yang sgt 'kemas' this is what hapen masa tunggu mama pulang dari kuburan..gaya macam ni kentara gila untuk kelaparan yang termat sgt..hahha

ni raya pertama..tau tak persamaman ketiga2 gambar ni..tau tak time ni hari apa..tau tak yang aku tak bawak baju yang banyak dari kk? tau tak yang hari raya kami x pakai baju kurung sebab panas..tau tak hari raya aku mmg akan pakai kemas...tau tak yang aku pakai untuk bergaya itulah lapik kerusi..tau tak yang...dak abes...
]

tau tak raya kedua yang kitaorang p beli speghetti tint knit ni..sengaja nak pakai seluar tuh..sebab nak cari baju yang padan...kehkkhe...

tau tak yang cerita raya aku dah abes??

No comments:

 
shana_ku. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino