Thursday, November 19, 2009

okay la..nak mengaku....

aku selalu baca...klu orang lama dah tak update belog mesti dia akan cakap...'wah!!1 dah lama tak update belog..sah bersawang'.....aku nak cakap ape arrr??? macam ni ble ka?? 'wah! dah lama tak upadate belog..dak berkutu'....okay..tak manis ..nak tukat macam ghini la..'wah! nak delete semua entry and belog ni sekali sebab dah lama tak update'..kehkhe..okay shana..intro u dah cukup pjg....kkhekhe./...baik la
aku banyak nak cerita...sebab aku tak terdaya..banyak benda2 yang mengganggu pemikiranku samapi aku tak berkesempatan untuk mencarut d sini..tak! bukan mencarut..okay nak berterus terang,..this pics all makes me carzy to hangout with....fuh..penat bila nak mula nak cover then kena cakap terus terang..yelah yelah...tak pa..ni la pic ni..ni kat bawah buat i gila...semua pics...tp gambar mangukuk yang tak tau malu..menjerit2 mintak i upload dalam belog ini..kesian dia dah posing abes dua tiga minit yang lalu....

ni la salag satu benda yang buat i tak bagi kerjasama langsung...ngehneghneg...aku bukan apa...just nak cakap yang mereka ni mmg tak pernah buzz aku..aku je yang selalukacau mereka....

aku bukan tak nak ...diorang dah panggil...ini game aku..dulu tak active..sedar tak sedar,,,,duit dah smpai 10 k..ari tuh mmg nak berenti..bila sedar rugo tak shopping furniture...dah shopping ada balance lagi 4k,..aiks..macam best la plak deco2 ni..so..continue dgn ni la....
eh,.ni pun aku pernah berdoa nak berenti main ni...tp bila tgk sepupu aku punya cefe lebih cantek..macam nak fight...bila duit dah bertamabh,.,ble bli meja..ble upgreat kerusi...ble tambah menu..macam best...


yang no...huhuh..hampeh!! tak buat aku gila langsung la!!!! ni muka borink bila tak ada orang nak ym dgn dia...dan dii juga buat aku gila bila asyik suruh aku upload gambar ni kat belog aku....huhuh...tak best la....ngeh nghe nghe,,,,penyebook...



No comments:

 
shana_ku. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino