Thursday, October 22, 2009

na..kan i cakap yang betul..cdsi tak bersepah pun...serious...x bersepah...


yang ni mmg jujur..stationaries i mmg d letak sebaik munkin....

see...see... mr. lulu saya mmg akan berada d tempat yang selamat...(excited gila dia pose)..

aku telah berjaya mendisiplin kan diri untuk beberapa minggu aku d sini....
tahnia buat andi Syazana Binti Bingkasa..tp ingat....mungkin d bilik ini sahaja..tidak termasuk d rumah yang ada adik beradik selengkapnya...kehkehke
-bangun pukul 7..trus kemas katil letak mr. lulu sebaiknya....
-cari pakaian untuk d cuci dak capai tuala n baldi..langusng ketoilet
-even sudah mandi pagi...klu p makan tgh hari pun terasa ingin mandi lagi..wpun ke cafe...sedangkan keluar jak dari cafe sure baju bau minyak masak...
-ni lagi best..even pulang dari cafe pun terasa nak mandi..haiz....
-baju tidak lagi d sepahkan selepas d guna..trus masuk bakul n cuci pada keesokan hari...
-makan malam tidak lagi pukul 11 kerana pukul 6 terasa lapar..bayangkan suffer gila tunggu pukul 11..hahaha
-stationary tidak lagi bersepahan d atas meja...every morning..kumpul all that stuffs masuk dalam box malam baru kasi keluar....
cd2 yang uda kena burned tidak lagi bercalaran kerana sudah beli cd holder...wah wah
wah...padahal dapat free...khwhkwhkw....
-dan yang palling ptg skali sudah pandai berjimat....syukur!!!

tp malangnya..bilik akan kembali bersepahan bila aku terpaksa mencari kunci bilik ketika ingin kaluar....huhu
this is what hapen bila aku cuba untuk mendisiplinkan diri...bukan untuk siapa...bukan untuk dia..tp untuk kesejahteraan aku...see..see..sekalang wa punya bilik sudah jd tongkang pecah oooo....where is my room's key????

No comments:

 
shana_ku. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino