Friday, October 23, 2009

7.23 : aku bangun lalu membuka laptop...then trus print thesis..perasaan masi berdebar2..dan tidak senang..

8.32 : abes print, iron baju..barusan meng-iron baju...ok sebab p jumpa lecturer yang tidak ingin berjumpa saya bila dia katakan pada isnin lalu 'no neeed to submit.this like ur final draft' tp dalam hati tidak puas hati..

9.03 : waktu sekrang...masi berasa gemuruh..taku kena halau?? kena marah?? owh tidak..tunggu 5 minit lagi la baru gerak..sebab sgt takut..

kita jumpa selepas ini..

keputusan x berapa baik...my lecturer did not check mine..owh no...malah dia cakam cam ni la lebih kurang....' dont do such this stupid thing..if i always correct all ur work...so you will get an 'A'...eee aku geram je....macam nak reply balik dgn dia macam ni..'okay..sebab nak dapat A la i datang jumpa u...kejar u..tunggu u bejam2....sebab nak dapat A la..u kena menyampah tgk muka i ni...sebab nak dapat A la..i datang bilik u untuk berabisan hantar draft untll u bored on it..so..cakap sekrang yang i akan dapat A..then i tak antar draft lagi' nasib ada lecturer lain dalam tuh....okay tipu,,klu x de lecturer pun i tak kan ckap..nak mampoos???huhu..tp tak pe...just do shana..do....

12.02 minit..aku samapi d bilik,,,,makan dan terus tido...

sharp 4.oo pm.aku bangun lalu teringat kekesalan pg td,,,trus mngadap lappy...and relize after this i dont have to crash ot my head unless to make some editing on this su*k PSMP.....

no more story on psmp after this...wait untll 30 of july...

No comments:

 
shana_ku. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino