Saturday, October 24, 2009

kesayanganku...

ok..untuk sekian kalinya aku menyedari yang mereka telah pergi meninggak alu sendiri untuk ! sem lagi....ah..rindu sgt2...no more dila yang banyak jeling aku bila aku silap..tp aku x kesah...do more faz that always shares her imagination...n no more bell u always give me sucks of llaugh!!!!..


ini faz..paling best di ajak berimaginasi bersama...rindu..ingat bila dila cakap....'ada budak tuh hidung mancung' aku and faz cepat pegang hidung...bila dila cakap ' mata besar' aku aku dan faz cepat2 bulatkan mata..pastuh dila tengok kitorang macam nak bagi penumbuk..hahah..now...kawan iginasiku telah pergi untuk survive....yala faz..sabar jak la....



ini dila...selama tiga dua tahun (4semester) mejadi rumet yang setia.....wpun umur aku lebih tua..tp selalu saja berperassan seperti kakak aku..hampeh....tp aku ok...nasihatnya kadang2 ble pakai...klu dak ngam d kepala..aku ble je abaikan..tanpa pengetahuannya..kehhkehke....



third is bell...ok belll..ingat lagi rantai and subang purple yang aku mintak dari ko tp ko tak nak bagi..at the end masa ko nak balik semenanjung ko bagi semua harta yang aku pernah mintak kat epot..sayang kat ko..aku terai pakai untuk seminggu ni tp kecewa...tetiba muncul ruam yang..so aku kena pakai rantai bertuliskan nama aku...kehkhekhe..bel..mis ur word....'apa yang korang ulang-ulik ni? aku pening lah!'.....aku rindu ayat ko..'kenapa semua orang kat sini macam bohsia (boria)'.... aku rindu bila ko kata..' kenapa hari ini panas teriak (terik)?' aku rindu bila ko sakit mata...then semua orang kena tido sebab tutup lampu..wakakaka....aku rindu bila ko putus...wpun malam masi muda...okay..aku rindu semua...

sebenarnya mereka pergi ni bukan apa...dah konvo..dah selesai da...so i have to rialize that mmg dorang have to go..more that that..bila dorang dah dapat gaji ble blanja aku makan since aku masi lagi student terhormat...kehehke....


No comments:

 
shana_ku. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino