Sunday, September 6, 2009

these are also what im doing when i dont keep ur post....:P


ini aku pergi dgn zam sambutan hari kemerdekaan..no fuction in kk as i said..my mom sure marah berabis klu aku cakap dari kk aku gerak pukul dua pagi kk-papar...tp aku dak takut sebab bulan puasa...mak...sorry....aku nakal sket jak...kwkewkek...
ini adalah majlis perpisahan guru practikal + majlis berbuka puasa guru2 + masjis perasmian sekolah kami menjadi anak angkat kepada UMS...wah!!!! dapat hadiah baru!!! more!!more!!more!!!
ini meja aku yang perlu d kemas pada ujung minggu..oleh kerna aku pulang kk ari ni?? pulang ka pg ya???kwkewke..aku hanya sempat siap half daripadanya..yang lain aku jus kumpul masuk
dalam plastic GMART...
oleh kerana rumets aku tiada yang puasa...aku berjalan ke bazar..,bertemankan mereka juga..fuh!!! aku yang puasa dorang yang lebeh!!1 wakakak..

sejak akhir2 ni aku asyik berjalan dgn merera bertiga...kenapa ya..( mmg la..ko jak yang pulang kk time ujung minggu..orang lain sebok buat lesson plan...ko sebok tngok SALE d kk...

No comments:

 
shana_ku. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino