Sunday, September 6, 2009

warkah buat adikku LONA..

lona....
im verry sory to tell u this...ive lost ur lapto..it has been stolen from UN/IRresponsible person...but u dont to worry bout it..ur laptop has been replaced eith the new one... shape n color are same..just bit of software is differ....hehe..klu ko punya laptop ram 3gb...yang ni hanya ram 2gb jak..klu ko punya dulu AMD turion ..yang ini AMD aTHLON...dak papa kan lona..hard disk pun sama 250...dan aku juga mengalami beberapa kerugian yang sgt besar..ALL MY DOCUMENTS SINCE 2006....HAD GONE!!!! I MEAN GONE!!!!!! DAMN!!!semua uda hilang...gambar kawen winna....gambar kawen abg man...gambar kita bejalan2...gambar segala gambar...games yang aku kumpul bertahun2....lagu2 indonesia kesayangan aku semuanya hilang lona..hilang!!!!..dan jalan terakhirnya ari khamis minggu lalu..aku telah d beri cash 1800rm untuk membeli laptop...dan sekarang aku menggunakan laptop ni...huh....secara ringkasnya...aku minta mf ya lona...when im reach ur home..i'll tell u t he truth how its happened...k...salam..

No comments:

 
shana_ku. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino