Tuesday, August 24, 2010

mari kita mulakan untuk kembali berbloging...

ok...mmg sgt2 bersawang...memandangkan sekrang i dah ble online d mana sahaja..so...unlimited dalam pnggunaan internet..saya ingin menyarakan apa yang ingin saya utarakan...baiklah..sekarang saya tidak lagi berasa sedih sgt dengan apa yang berlaku..harap ianya berkekalan...just watvh what i do..and make a positive think that everything will be good soon..hehehe...i da mula merepek...

saat ini aku berada d kelas 4SRC (sains rekacipta)..menjaga budak xm bukan sesuatu yang menyeronokkan...just reminf them jangan menjadi sotong (meminjam) dan jagan menjadi bangau (meniru)....

ok...listen..kenapa aku yang harus menerima semua tanggungjawab itu sedangkan kan ada lagi yang lebih layak..kedudukan ku d tempat ini hanya sementara...bukan aku yang sepatutnya menyelesaikan semua tugas...ada yang lebih berhak...ya..honest, sesuatu yang bangga bila d beri tanggungjawab kepada kita, itu menunjukkan orang mempercayai kita....tp bila uda macam ni, masi dalak proses learning , should i mengambil semuanya???..i just subtitution of something..plz...i wanna get out from here...

cerita kedua, hidup semakin pulih, just remind myself klu kita sedih2 pun kita akan dlanda depression...n plz shana...wake-up....biar kena blajar dari zero..semuanya harus zero...eh eh..malas nak buka cerita l;agi..ok bye...

No comments:

 
shana_ku. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino