Sunday, August 29, 2010

jalan0jalan ka namanya td...

ntah la...td tgk wayang...p macam dak happy, td p main snooker, tp macam dak fun, tp p makan cheesy wedges tp macam dak best...tp jalan2 pusing bandar..sangatlah bosan..kenapa rasa bosan, sering melanda diri ini, kenapa rasa sedih, mudah tersentuh, cepat terasa sering melanda diri..masikah sebab keputusan yang bukan dari hatiku sendiri..kadang2 aku cuba untuk menerima keaadaan yang sebenarnya...ya aku mmg sudah untuk terima keadaannya..tp untuk memaintainkannya aku tidak ble melakukannya bersendirian...betul..aku tidak boleh melakukannya secara bersendirian...tp aku mmh bersendiri....tp masa tgk wayang ada word yang mmg terkena d hatiku....'when u are here, i dont feel likes u are here'..mmg kenak la...aku sungguh bosan dengan kehidupan sebegini caranya..i need some changes..but it takes time to get it..yeah...i will move 1 day...i will...get it soon...

oaky, since my simcard has gone...hurm ntah lah..klu c zul dulu cepat jak tindakannya untuk menyelesaikan tindakkanya..knapa kali ini lambat...kenapa kali ni aku harus yang buat semua untuk semua...kenapa??? kenapa aku bodoh untuk menerima semua ini sedangkan aku tau semua ini tidak akan berhasil...napa akuhanya berdiam sendri sedangkan aku ble bersuara...aku rindu apa yang ada pada au dulu..aku rindu apa yang aku punya dulu..aku rindu semua milikku dulu..betul2 rindu..sebab apa yang aku ada dulu tidak sama rasanya...sepatutnya

2 comments:

Me said...

memang sedih kan shana bila sepatutnya apa yang jadi milik kita dulu tidak dapat dimiliki untuk sekarang.. masa sekarang, benda yang kita harap ada disisi kita, orang yang kita harapkan dari dulu tiba-tiba hilang.. ralat rasanya... perlukan masa untuk berubah, tapi samapai bila...?.. luaran ok, tapi sebenarnya cuma kita dan tuhan yang tahu apa yang kita rasa.. huhuh

shana_ku said...

betul..tak kesah klu apa yang pernah diambil daripada kita tp di ganti yang lebih baik..itu yang kita mau....bukan ambil semuanya pastu d biar2 kan....sedih...sebak bila semuanya terjadi begitu...apa yang kita mau sekrang adalah lebih baik apa yang kita pernah ada..tp dorang dak paham...dak pernah faham..

 
shana_ku. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino