Monday, March 29, 2010


ini hanya lakonan semata..akibat ingin memeriahkan majlis seangkatan..sila abaikan..


ok..jujur hanya ingin memeriahkan majlis..will miss this moment..totally!!

1. memori malam jumat..i mean malam jumat keliwon..haha..bongok!! hari jumat malam sabtu..yeah tesel nite...tak..bukan hilang kawalan..tp mmg dinner yang lari dari expectation, so untuk menghilagkan keboringan akan me-round meja ke meja..macam YB..ok fine!! mmg malam tuh malam yang syiok..i tak seksi..macam dinner2 'out' yang i da pergi..mmg cover atas..i mean..atas'...
mmg best la...kehkhe...semua tuh ada dalam pesbook..sebab adik saya cakap pakaian saya 'sopan' sekali....khehe..watever..yang ptg saya tahu apa yang saya buat....






9 comments:

pie said...

shanaku, kenapakah gambar tersebut?
ehehe...
yang penting kita tau apa yang kita buat.
betul...

Me said...

hahhhaa.. comel sis...

shana_ku said...

pie: sebabnya gambar tuh dak da dalam pesbook...so limited edition...kehhke...YANG PENTING KITA TAU APA YANG KITA BUAT! YEAH!..

lin: jgn risau ur sis tidak se-desperate itu..semua itu khayalan malam keliwon...khehehek

pie said...

betul...
tau apa yang kita buat...
aku suka ayat tu...
sebab ada yang tidak tau apa yang dorg buat

Me said...

ya ya ya sis.. leks ar... huhuuh..

betul2.. tiada orang tau apa yang kita buat.. tapi yang peliknya yang durangmau tau jugak apa yang kita buat tuh kenapa? hehee

shana_ku said...

tuh la pasal..kita dak kacu gg dorang pun, dak kacau ..kuku dorang pun kitak dak sentuk..aku malas!!!..tp biarla dorang...

Me said...

senyum sak dengan dorang dan cakap.. terima kasih kerana menunjukkan kasih sayang kamu denagn cara mengambil berat.. hahhaha.. konfem terasa... hahah

shana_ku said...

betul lin...kehhkee...sgt berterima kasih kepada dorang..hahaha

Me said...

yes..... of course! hahhhaa

 
shana_ku. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino