Tuesday, March 16, 2010



hati berlagu sepi....sejak bila pandai mangadun..menguli ayat?...wah...td baru siap asignment..n baru jak antar td..what so damn tired i feel..mmg penat...ni la hasil kerja kami...yvette tahniah buat dirimu..(jujur dari hati)...

ada 3 lagi assignments ..i mean...GIANT ASSIGNMENT yang memang perlu d kerjakan...mula merindui mereka yang memanjakan diriku selama hampir 4 tahun....

huh..kenapa malas untuk menulis ketika berpeluang untuk online di bilik yang sejuk ini? kenapa? kenapa? bila i kesunyian macam banyak yang ingin d luahkan...tp tak ada tpt..mereka semua jauh..sgt jauh...dan saya tak percaya jauh itu..dari dulu sampai sekrang..

owh..cerita hari ini?? kelas bermula pukul 8...oleh kerana hanya dapat melelapkan mata selama 3 jam sahaja...saya menambil keputusan untuk datang lambat ke kelas..lewat setengah jam..maaf mama..maaf guru...lama sekali ke kelas...

after kelas abes jam 10..mengedit asignment..lepas tuh berusaha menidurkan didi..tetapi gagal..runsing benda yang remeh temeh...kasihan kepada insan yang tidak sedar akan dirinya kurang disenangi...kerana hari ini membuatkan saya marah dalam hati..(jujur..sgt marah dalam hati!)

kelas bersambung pukul 4...fokus tidak 100 peratus...masi mengantuk..tp berusaha mendengar PNP hari ini sampai habis...BERJAYA!!saya budak pintar! saya budak pintar!!sgt penat...sekrang mencuba untuk tidur..tp macam tidak berdaya juga..ah tidur la shana! tidur...

lepas kelas menolong rakan saya menjawab midterm...tak salah kan?? mmg sgt2 tidak salah..then i tgh ber mask..nak pergi cuci muka dulu..selamat ya...doakan i tidur malam ni..



4 comments:

Anonymous said...

Hi Syana!!

Saya segan nak menulis, tapi atas dasar "desperate", saya terpaksa cuba.

Nice blog u have here, Shana. Kebetulan terjumpa blog awak masa mencari something kat internet. Bende yg saya cari tu ada dalam gambar katil yg awak post dlm tajuk "Karangan bahasa Melayu". Saya sedang mencari sebijik bantal MAS sebenarye.

Saya mencari bantal MAS tu utk adik perempuan saya yg masih berumur 5 tahun. Tu je adik yg saya ada. Saya dah terhilangkan bantal MAS yg die pakai sejak umur 3 tahun. Tak sengaja. Saya dah buat macam2 termasuklah belikan die beberapa bantal cute (agaknye lah) tapi yg buat saya sedih bile saya perasan die tak pakai bantal2 yg saya belikan tu masa tidur macam biasa yg die guna bantal MAS tu. Lebih menyedihkan lagi, bile dah dekat SEMINGGU die merajuk tak bercakap dgn saya.Saya dah buat macam2 utk cari bantal MAS tu tapi macam tak berjaya. Saya nih pun jarang dpt peluang naik plane.

Saya harap awak sudi jual bantal MAS yg ada dlm gambar tu pada saya, utk saya berbaik dgn adik tu. Saya berharap sgt. Saya ada create satu email semata2 utk tujuan communicate dgn awak:

mas_airlines_pillow@yahoo.co.uk

Thanks alot Shana!

yuyt said...

makaseh atas pujian itu kawanku.. sgt2 menghargainya (ni mo practice BM ni kunun... pdhal ambi TESL... hahaha)

kpd pengomen d atas, saya sbg rakan yg kira rapat dgn shana_ku, ingin menyuarakan pendapat saya ttg 'request' saudara..

Erm.. Honestly (aiik.. tiba2 p English pla.. TESL kan.. hahaha) the pillow that u're asking for is kinda her 'TREASURE'. So, I don't think she would want to sell it to others as it has her own memories with the pillow.. Erm. 1 suggestion ya.. maybe u could ask 1 from MAS airlines.. heehehe...

shana_ku said...

kahkahkha..i wont sell it..khazanah negara dan peribadi sentiasa berada d sampingku...lepas ni aku akan buat peti besi untuk bantal MAS! akan..

Aisyah Owais said...

ades..ni rupanaya entry tu??..ahahahah..dlm bnayk2 banda..bantal tu juak yg kmu mau bro??..shana cannot sleep without it..3 days that pillow at my room..she started bad mood..ahahha..shana..ok ka??..

 
shana_ku. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino