Wednesday, January 19, 2011

its my birthday

hari siang yang snyi..tak ada apa2 yang special....cuma aku rindu akan sesuatu..pastinya...tp itu semua kisah untuk dirindui...

ok ok..sekrang aku dah 25 tHUN...nak cakap apa lagi ya....cerita semasa aku 24 tahun??..banyak sedih ka banyak gembira...ok ok..mari kita mulakan bercerita..setelah di fikir semalaman..

semasa aku berumur 24 tahun banyak dugaan yang aku terima....banyak juga benda2 yang mengjutkan aku terima...tak banyak keputusan aku buat yang membuatkan aku mnyesal..tp bila keputusan itu salah ...impaknya sangat besar kepada diriku...kepada hidupku..ok ok...faham tak? faham tak maksud saya..

lebih terperinci lagi....semasa aku berumur 24 tahun...

1.aku dapat menhabiskan ijazah sarjana muda pendidikan ku...I mean in TESL....4 tahun aku belajar..4 tahun aku hidup mewah..wah..mewahnya dengan pelajaran...so ini lah hasilnya bila aku berusia 24 tahun.....

2. semasa aku berumur 24 tahun aku meninggalkan kekasihku untuk bertunang dengan seorang lelaki yang tidak lama aku ketemu..itulah hakikatnya..itu la sebanrnya dan itulah yang akan berlaku? akan?? tak tak ta..yang akan kita serahkan kepada yang maha esa..hehhe...ok ok..


cerita pasal hari jadi plak...

sekrang tggl 22 january tau...

masa tggl 19 tuh...hehhe..saya dan adik serta tunag saya eraihkan d pizza..simple but sweet..mana gambar?? ehehe..tak ada gambar...later i will upload bout it...makan pizza bersama dengan budak2 stesen bus tawau-kk..hehe best la pokoknya....ok ok keesokan harinya plak dapat present black beryy..hehhe.

ok tetiba mood tak baik dtg..babai...

1 comment:

♪..aq[daN]pUteraku..♪ said...

aku mau kata ne; ahhaha.. wah!! black berryyy.. pinjamm!! nyway hpy bufday gurll... moga pjg umurr.. d murahkn rzeki yaa =)

 
shana_ku. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino