Tuesday, November 9, 2010

mungkin kena berubah...

kenapa tunggu hari mendatang menyakitkan sedangkan hati ingin kebahagian...ini word yang membuat aku baring tediam d katil sambil meletakkan bantal d muka...owh..kenapa perit hubungan ini???...d mana kebahagiannya klu ini yang datang kepadaku???..ceritakan kepadaku d mana kegembiraan dalam hubungan ini...aku perit sekali..adakah aku yang terlalu sensitif?? tidak! dulu dengan 'teman lama' pun macam gini jugak, tp semuanya lancar, semuanya bahagia...aku wanita yag mau di manja, di belai dan di sayang,..bukan tempat untuk meletakkan harapan yang tidak diketahui mana akhirnya..

buat kau, bedirilah di egomu sendiri, kau x faham apa yang aku mau, ko x faham apa yang aku perlu, untuk kebahagian dan kegembiraan bersama, aku lepaskan kau pergi, walaupun SAKITNYA sangat PERIT, biarlah ia sekali,..asalkan tidak berpanjangan untuk seumur hidup...

mungkin HATI KITA INGIN BERSAMA TAPI PENGHALANGNYA CARA KITA YANG BERBEZA..mungkin KITA SALING MENYAYANGI TAPi EGO SENTIASA MENEGAKKAN SEMUANYA..

mungkin dalam setahun ini, aku berubah, tidak kenal untuk membantah, tidak kenal untuk menyatakan 'tidak', tidak kenal utuk besuara...cukuplah setahun aku hanya ikut mengangguk dengan apa yang disuruh,..cukup la setahun..cukup la..cukup la..

hari ini, aku ingin berubah, menjadi setahun sebelum ini, bz dengan kehidupan dan hal peribadi sendiri, bz dengan activiti yang tak seberapa..tak apa..mula dari awal semua tak salah...


2 comments:

♪..aq[daN]pUteraku..♪ said...

knp kn nee???? sedih jak .. dhpi dgn senyuman yaa ...

shana_ku said...

ya sayang..cuma untuk memahami diri sendiri...

 
shana_ku. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino