Friday, December 25, 2009

Sumpah! Aku sgt besyukur!

ni result yang terbaru...nak bagi tau turun naik result i khekhekhe....

sila jangan percaya muka ini,,,,


bila i cek result i kemaren..i was like..'damn! 4 flat (gpa).3.22 (cgpa)' trus peluk mama, cium mama. Muka yg tgh pakai mask mcm da kendur, excited gla..telompat! Mcm satu bndar, 1 malaysia aku mau kac tau..aku dpt 4 flat weh! Hahaha..mari terbang bersama saya world!! Mari terbang!!! Huhuh...x sia2 i bergaya. X sia2 i 'mengge' x sia i sedikit temberang! Yg aku tau skrg 4 flat..(tunjukkan 4 jari anda skrg) woooo...makac mama buat doanya ya..makac efa buat ketanya..makasi bapa buat...erk buat apa ya..ha! Fix thesis after kena bg mark. Terima kac semuanya!! Ingat dlu, dlm b4 n3, i siap gaduh dgn lecture dah due date i masi nak antar draft, kena marah tp masi nk melawan..hahaha...then i got this..tq mejar!!! Tq!!! Ok la, ucapan da selesai..nnt i upload result i k..huhuh..mest upload!!
Utk aktivities last, i xda idea nak upload!! Sbb teruja dgn result!!! Mcm rasa nak peluk cium kamu!!! Excited gla! TQ MAMA!!!!

No comments:

 
shana_ku. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino