Sunday, May 31, 2009

yesterday and today..




awah!!!!...macam lama uda ku dak merekod segala yang pernah berlaku pada diriku ini
kwekwkekw..apa ble buatla...bz dalam menajalnkan tugas Align Centerd kala cuti..hurm.. in
keep counting...10 days to go....kk mari...kekrkewek...



apa yang belaku hari ni??? kwekwke...jeng..jeng..jeng...aku p shopping!!!
!..shopping 4 women stuff...kwekkwe...1st skali ku beli...aku
p beli shower gel Body Shop...now aku ada dua shower gel..kwekwke....1st FLAVOUR
passion fruit..2ndpomegranate,,,kwekwkke....maka yang lama blum abes..saja jak mintak
puji mo bli yang baru..kwkewke...selepas melangkah keluar p bodyshop fajar tuh..aku p
sebelah nya plak...Guardian...nahhh!!!masuk jak guardian..aku trus p bhagian MAybeline..
kwekkwe...trus amek Mascara hypercurl MAYBELINE..SALE!!!!yes!!!kwekwke..naa...wpun aku ada mascara EsteeLAuder..
aku lebih suka pakai brand ni...sebabnya...mmg bebetul waterproove la eh (on my eyes)...kwkekwe..
after p bli barang2 tuh aku (i mean..kami) p suka ramai..naaa..ini barang aku dak ble btau..RAHSIA..
kwekwkke...
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



ok..within 5 days aku dak memblog..banyak juak la ku buat..aku buat..Tat telur bersama mamakku..
naaaa...tp most kerja my mom la yang buat..with ma sis..kwekwk..aku kejap2 p dapur kejap2 p ygk tv...
kwkewkke..more..buat pertama kalinya aku dan adikku masak ikan masin masak asam..kwang2..kwang...
ikan tuh 4 my dad untuk bekal ke kunak 4
selama 2 hari..sedap2 dak sedap..bapakku jak la yang rasa time d sana..kwkekwke...apa2 pun..
KEYAKINAN ITU PENTING..huhuh.kemaren ada sedikut kenduri d uma kak ema..kwkewke..ok makan free laik....naaa...


No comments:

 
shana_ku. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino