Wednesday, November 26, 2008

awal pagi...

awal pagi....

  • lambat bangun solat subuh....
  • msg dari c lona...aku dak paham apa meaning msg tuh...tp aku reply iya kan jak..rupanya msg tuh ..urgent.....!!!! cit!!!! tau urgent main msg2 jak..call la..kan ada call free tuh....
  • dapat call dari mamak...'apa mak???' bilangku...'rm300??' erk.....
  • dapat call dari bapak lagi....yang mampu aku jawab..'iya pak..ari ni aku selesaikan'... fuh....
  • bapak bilang lepas minum2 kopi trus p buat tuh kerja....macam aku plak yang bekerja..almaklumlah..aku jak d kk..bukankah aku terlalu muda untuk melakukan kerja sebegini rupa...
  • call lin...'lin mintak no akaun..cepatya....sebelum terlambat'..
  • rsa jeles mula ada....cal mamak ' mak..tnyakkan dengan bapak..aku mau jg sikit..' bapak bilang 'ok'...fuh..aku kembali reda....
  • aku dak tau no pin...ah..tepaksa p bank lagi nnt...bapak bilang lepas minum kopi..so selagi aku dak minum kopi aku dak payalah p bank...hahaha....betuah punya anak...
  • sekarang 8.41..masi bepikir....malasnya mo kuar awal pagi gni..huhhu
  • to be continue.....

No comments:

 
shana_ku. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino