Friday, February 12, 2010

saya demam lagi...





harap mereka yang demam panas comel-comel belaka macam ni..
saya tak tipu...tetiba semalam setelah makan nasi goreng kampung saya telah di serang demam panas yang dasyat..sgt dasyat..x dapat mebayangkan saya akan demam macam semalam sekali lagi bila mama tiada di tepi..huhu..harap saya cepat sembuh sebab saya ingin bergembira bersama adik beradik saya d sini...

p/s : sya Ir - besok drive bebagus..u bring another 2 lifes which are meaningful..
effa n lona..harap tidak mabok sepanjang perjalanan..huhuh


_____________________

jujur..kehidupan saya sunyi tanpa opera mini saya..saya terasa kehilang 100%...saya rasa seperti mati d hempap siling akibat perkara ini...huhu..sunyi..sunyi sunyi...

No comments:

 
shana_ku. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino