Sunday, July 5, 2009

week 4

ah...syukur ku ya Allah...semakin d permudahkan hidupku d papar....wapun rasa gemuruh itu itu masi ada..tp ianya dak akan pernah hilang...sabar dan solat itu penting...uhuhuhu......

terima kasih ya Allah...wpun aku tidak mempunyai lesen..aku d kurniakan baby baru untuk mempermudahkan hidupku.,,,wpun ianya sementara.,ku besyukur ya tuhan...semuanya berjalan lancar.....terima kasi bapak...terima kasih mamak...terima kasih kakak....atas baby baru itu..hehhehe..

mayb next week aku akan kena observe for the second time..but its ok...never give up...apa yang ptg aku lepas....huhuh...rajin juak aku rupanya kan..huhuh....huhu...


ready for teaching????? gud mornin teacher!!!


aku d kala keboringan..rambut serabai....


time ni aku ke bandaraya kk...time to eat pizza..even duit mmg seciput....

No comments:

 
shana_ku. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino